sobota, 20 lipca 2013

KONKURS!

Ogłaszamy pierwszy konkurs i obiecujemy że będzie ich więcej  :)
Do wygrania jeden z trzech poniżej przedstawionych naszyjników:

1.Róża

2. Papuga

3. Pajęczyna


Aby zdobyć naszyjnik z grafiką ze sklepu moniart.pl należy:

1. Polubić na FB stronę MoniArt: https://www.facebook.com/moniartpl

2. Być publicznym obserwatorem tego bloga

3. Zamieścić na swoim blogu banerek informujący o konkursie:



4. W komentarzu napisać maila kontaktowego oraz napisać wzór wybranego naszyjnika (1. róża, 2. papuga, 3. pajęczyna)

Konkurs zaczyna się w dniu dzisiejszym tj. 20.07.2013 a kończy się 4.08.2013 o godz. 23.59
Spośród osób które spełnią powyższe warunki zostanie wyłoniony laureat. Wyniki zostaną ogłoszone dn. 5 sierpnia. Powodzenia! :)

12 komentarzy:

  1. naszyjniki są piękne !
    polubiłam na facebooku , banner zamieszczony został na blogu loveandvanillascent.blospot.com
    wybieram naszyjnik z różą ,
    trueedreaams@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram tego z pajęczynką, jest magiczny. *.*
    spalona.artystka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    lubię na fb jako Dominka B., obserwuję bloga, baner na blogu rebellioushandmade.blogspot.com
    Wybieram nr 2, czyli papugę ;)




    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! Polubiłam, wstawiłam i zaobserwowałam. Zakochałam się w naszyjniku 2.papuga

    mjanowska11@gmail.com

    http://marta-janowska.blogspot.com

    Buziaki Malinka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię na facebook , obserwuję , umieściełam baner na blogu http://misiamisiaa.blogspot.com/
    agataciuchta@gmail.com
    Wybieram naszyjnik , nr. 2 - papuge

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię, obserwuję i dodałam banner :)
    2.papuga
    paulynnes@op.pl
    paulynnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :) polubione i banerek jest już u mnie na blogu.
    retromoderna@gmail.com
    naszyjnik nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłosiłam się. lubię, obserwuję i dodałam
    pajęczyna
    julia_miksztal@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłosiłam się, lubię, obserwuję
    baner na blogu jest
    2.papuga
    zuzu.miksztal@gmailcom

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem oczarowana, zgłaszam się :)
    Obserwuję, FB polubione, banerek na blogu: tak.
    Naszyjnik 3: pajęczyna
    pinkmause@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się i wybieram papużkę ;)
    www.kateclay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam bardzo miło jeśli zostawisz swój komentarz. Odwdzięczymy się na pewno :)